Welcome to my woolly world

donderdag 28 oktober 2010

Pleegkatje Boris

Na 2 weken denkwerk heeft mijn pleegmama eindelijk een naam gevonden die bij me past.
Nadat iemand me vond in een vluchtelingenkamp, helemaal alleen, ziek en uitgehongerd kreeg ik de nodige medicatie en mag ik nu aansterken in een pleeggezin.
Ik breng heel wat leven in de brouwerij door achter pleegmama 's poes Toulouse aan te hollen en poes Doutze uit te dagen. Die zien me liever gaan dan komen maar daar trek ik me lekker niets van aan!
Ik ben reeds gecastreerd & gechipt en blijf nog bij mijn pleeggezin totdat de medicijnenkuur voorbij is.
Over een drietal weken ben ik helemaal klaar om geadopteerd te worden. Kandidaten mogen zich hier altijd aanmelden.


1 opmerking:

  1. Wat een schatje en hij heeft een hele leuke naam gekregen.Ik hoop dat hij snel een fijn warm en permanent huisje vindt.

    BeantwoordenVerwijderen