Welcome to my woolly world

maandag 28 februari 2011

Stofjes

Vanochtend belde de postbode aan en overhandigde me deze zak. Post uit Amerika! Dat ging snel! Ginds verstuurd op 22 februari en vandaag gearriveerd zonder aanbiedings- of douanekosten. Wat zit er in?


Dankzij de consumindermaatregelen kon ik me weer wat stofjes veroorloven. Eigenlijk ook een beetje om te consuminderen (weer een goed excuus :-), want 't zijn allemaal soldenstofjes, de dollar staat laag zodat de verzendkosten wegvielen, en we maken er zelf bruikbare spulletjes mee.


Dochters tweede flanelen dekbedovertrek is gisteren goedgekeurd en in gebruik genomen. Enkel dinsdagavond nog de kussensloop flocken tijdens 't Stiksel.
Twee van de nieuwe stofjes zullen dienen voor een koel zomers overtrek. De rest vindt zonder twijfel een bestemming in de nabije toekomst.

8 opmerkingen:

  1. Wow wat leuk om zoiets op een maandagmorgen te mogen ontvangen, zeker weten dat alle stofjes een bestemming krijgen.....
    Ik hoop dat ik volgende week op het Hobbysalon eens goed kan kopen,zeker leuke garens,want daar zit ik om te springen.....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die met die vogelhuisjes daar ben ik gelijk verliefd op. Flanellen dekbed overtrekken zijn ook heerlijk in de winter en als ze dan nog zo mooi zijn is het helemaal leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat is pakjes krijgen toch leuk he! Zitten leuke stofjes tussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die met letters heel mooi!
    Je hebt echt smaak!
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk!!! (ik wacht ook vol ongeduld op een pak stofjes...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Typisch een Hancocks of Paducah verpakking!Kan je dat ruitachtig oranjeachtig stofje eens meebrengen morgen want ik heb dat eigenlijk zelf al een tijdje op het oog maar weet niet of ik het in het echt schoon vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad Hancocks! Ik breng het straks mee voor je.

    BeantwoordenVerwijderen