Welcome to my woolly world

zondag 26 juni 2011

Wendy Retro-bag

Nummer één van drie is eindelijk van onder de naaimachine gerold. Achteraf bekeken had ik mij misschien beter een industriële naaimachine aangeschaft, kwestie van door al die lagen verstevigde stof en paspel te geraken. Al moet ik toegeven dat mijn Pfaffke dat redelijk goed heeft doorstaan.

Net kwam mijn dochter thuis en zei: 'Mammaaaaah, waarom hebt ge nu de lelijkste het eerst afgewerkt?'
Haar smaak is duidelijk nog niet genoeg ontwikkeld. Morgen verder brainwashen.





9 opmerkingen:

  1. ooh, wat een schoontje! Zo wil ik er ook wel ééntje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat vind ik ook !en die stofjes zo retro !zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie tas !!

    Groetjes
    Eline DM*

    Ps: kom gerust ook is binnen op mijn blogje, en laat dan zeker wat feedback achter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tas! Geloof ik dat je er zo drie maakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat mooi!
    Ik ben jaloers!
    Die Wendy, die boft!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als dat de lelijkste is kan ik niet wachten op de andere... ! Mij lijkt het fantastisch goed gelukt, vooral de rode accenten vind ik leuk. Groetjes, rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefelicteerd met je 100 volgers!
    En nee, ik heb jouw mails inderdaad niet gehad!
    Wil je ze nog een keer sturen?
    natuurlijkzuinig@hotmail.nl
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen