Welcome to my woolly world

woensdag 21 september 2011

Uitslag Give Away

De herfst begint, zoals u allen weet, vandaag. Heerlijk geurende herfstbladeren, mistige ochtenden. Tijd voor kaarsjes, samen knus onder een dekentje met een warme thee en kersenpitkussentjes in bed.
Ook de sjaal zal dus binnenkort goed van pas komen.
Net zoals vorige keer wilden én zoon én dochter meegenieten van de spanning, dus mochten ze bij 't ontbijt vanochtend om beurt een naam 'verwijderen'.


In dit geval werd dus "de laatste" de "eerste" en dat bleek mijn achternichtje Iris te zijn!
Eén keer heb ik haar in levende lijve gezien, toen ze ongeveer 2 jaar was. Een schattige peuter met een hoofd vol blonde krulletjes. Nu is die kleine peuter een mooie meid van 18 jaar!
Zoals dat gaat in het leven, zwermden wij allemaal uit naar andere streken zodat de familiebanden verwaterden. Face.book heeft zo zijn voordelen.

Gefeliciteerd Iris! Je mag hem komen halen, of ik wil hem met plezier brengen ook!
Laat even weten of je die met de klimopblaadjes of liever eentje met 'floshkes' ( zie hieronder) wil.


Graag wil ik iedereen bedanken voor de fijne reacties! Merci.

1 opmerking:

  1. Ja ik had ook bij het eerste zicht op dat laken gelijk zoiets van: die moet ik hebben ;-). Maar als je in de buurt woont (kringloop in Tongeren), ze hadden er 2. En ik kocht er maar 1...

    BeantwoordenVerwijderen