Welcome to my woolly world

zondag 8 april 2012

A-lijn rokje

Lente & zomer zijn niet meer veraf en in mijn kast hangen zowat geen rokjes. Tijd dus om daar werk van te maken.
Eerder al maakte ik dit rokje, maar na een wasbeurt op 40°C bleek het zo 'n 10 cm gekrompen. Helemaal vergeten dat dit stofje een mengeling met wol was ... Ditmaal waste ik de katoentjes op voorhand.
Van dit stofje van Amy Butler, had ik maar 1 yard, en dus net iets te weinig vermits de stof maar 110cm breed is. Daarom een boord in een contrasterende kleur. Bedoeling was om dit rokje te dragen op Mercado Loco, maar dat was iets te optimistisch gedacht. Sinds gisteren is het eindelijk af en het volgende exemplaar is al geknipt. Uit 1,5 yard.

9 opmerkingen:

  1. Mooi! Die rode boord onderaan maakt het echt wel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die vind ik mooi ....mooie stof en mooi patroontje ....

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi met die contrasterende boord!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo'n mooi stofje, en het rokje is heel goed gelukt met die boord eraan. Instant zomergevoel, als je dat aanhebt, toch ? Groetjes, rozemie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gaaf!!!! Dank je voor je lieve reactie!!!!
    Het ziet er bij jouw ook heeel gezellig uit!!!
    Fijne Paasdagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi. De boord onderaan past prachtig bij het rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie rok zeg, en het stofje helemaal super! Ziet er leuk uit hier op je blog, ik ga je volgen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen